Γλώσσα
✏️Φυλλάδια θεωρίας με εργασίες στη Γλώσσα Δ' Δημοτικού
- Ουσιαστικά, κύρια και κοινά – Αλφαβητική σειρά - Ποιήματα
- Τα άρθρα - Το υποκείμενο – Σύνθετα με το δισ- και το δυσ-
- Ρήματα - Αντωνυμίες - Χρονική αντικατάσταση
- Επίθετα - Το τελικό ν - Σύνθετα με το δισ- και το δυσ-
- Το τελικό ν - Το αντικείμενο - Προτάσεις
- Το κατηγορούμενο – Αρσενικά σε -ας
- Τα είδη των προτάσεων – Αρσενικά σε –ος – Ρήματα σε -ώ και -ιέμαι
- Παραγωγή λέξεων – Ονοματικές και ρηματικές φράσεις
- Προσωπικές αντωνυμίες
- Είδη προτάσεων -Σύνθετες λέξεις
- Οι εγκλίσεις
- Οι εγκλίσεις και η ορθογραφία τους
- Οι εγκλίσεις στη Β΄ Συζυγία - Αναγνώριση εγκλίσεων
- Ορθογραφία Προστακτικής-Μετοχές
- Ουδέτερα ανισοσύλλαβα ουσιαστικά σε –μα
- Οι εγκλίσεις της Παθητικής φωνής στην Α΄ Συζυγία
- Οι εγκλίσεις της Παθητικής φωνής στην Β΄ Συζυγία
- Παρατατικός και Αόριστος- Συνοπτ. και Εξακολ. Μέλλοντας
- Το τελικό -ν
- Τα αριθμητικά -1
- Τα αριθμητικά -2
- Ενεργητική φωνή Α΄ Συζυγίας
- Παθητική φωνή Α΄Συζυγίας
- Έκθλιψη – Αφαίρεση – Αποκοπή
- 31. Αυτοπαθείς αντωνυμίες – Ασύνδετο σχήμα – Θηλυκά ουσιαστικά σε -α
- H σημασία των λέξεων
- Κύρια ουσιαστικά – Περιεκτικά ουσιαστικά – Η παράγραφος
- Επιρρήματα –Παρακείμενος Ενεργ. Και Παθ. φωνής
- Ευθύς και πλάγιος λόγος - Παρακείμενος
- Ερωτηματικές αντωνυμίες
- Κύριες και δευτερεύουσες προτάσεις – Χρονικές προτάσεις
- Αόριστες αντωνυμίες
- Οι προθέσεις – Επίθετα σε –ος,-η, -ο
- Τροπικοί προσδιορισμοί – Γραμματική αναγνώριση
- Επιφωνήματα - Εικονογραφημένες ιστορίες
- Ουδέτερα ουσιαστικά σε -(μ)μα – Συνώνυμα και αντίθετα
- Ανώμαλα ρήματα –Ουδέτερα ουσιαστικά σε -ος
- Οριστικές αντωνυμίες – Συνθετικά με γεω- και –γειος – Ομόηχα
✏️Επανάληψη ανά ενότητα
- Επαναληπτικό 1
- Επαναληπτικό 2
- Επαναληπτικό 3
- Επαναληπτικό 4
- Επαναληπτικό 5
- Επαναληπτικό 6
- Επαναληπτικό 7
Μαθηματικά
✏️Φύλλα εργασίας Μαθηματικά Δ' Δημοτικού- Διαχειρίζομαι αριθμούς ως το 10.000.
- Διαχειρίζομαι αριθμούς ως το 20.000
- Αναλύω και συγκρίνω αριθμούς ως το 20.000
- Μαθαίνω για τα πολύγωνα
- Οργάνωση δεδομένων και πληροφοριών
- Αξιολογώ και οργανώνω πληροφορίες
- Προσθέτω και αφαιρώ
- Πολλαπλασιάζω με διάφορους τρόπους
- Επιλύω προβλήματα
- Πολλαπλασιάζω και διαιρώ
- Διαιρώ με διάφορους τρόπους
- Τέλεια και ατελής διαίρεση
- Διαχειρίζομαι προβλήματα
- Ασκήσεις επανάληψης
- Θυμάμαι τους δεκαδικούς αριθμούς
- Νομίσματα και δεκαδικοί αριθμοί
- Μετρώ και εκφράζω το μήκος
- Μετρώ το βάρος
- Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς
- Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς – Προβλήματα
- Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς
- Διαχειρίζομαι δεκαδικούς αριθμούς
- Υπολογίζω με συμμιγείς και δεκαδικούς -1
- Υπολογίζω με συμμιγείς και δεκαδικούς -2
- Πολλαπλασιάζω και διαιρώ με το 10, 100, 1.000
- Παράλληλες, τεμνόμενες και κάθετες ευθείες
- Περίμετρος και εμβαδόν ενός σχήματος
- Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα
- Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά
- Διαχειρίζομαι αριθμούς ως το 20.000
- Γνωρίζω τους αριθμούς ως το 100.000
- Γνωρίζω τους αριθμούς ως το 200.000
- Πολλαπλασιάζω και διαιρώ
✏️Επανάληψη ανά ενότητα
- Επαναληπτικό 1
- Επαναληπτικές ασκήσεις
- Επαναληπτικό 2
- Επαναλήψεις προβλημάτων
- Επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς και τα ευρώ
- Επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς και το μήκος
- Επαναληπτικό 3
- Επαναληπτικό 4
- Επαναληπτικό στους συμμιγείς και στους δεκαδικούς
- Επαναληπτικό στις ευθείες και τα παραλληλόγραμμα
- Επαναληπτικό 5
Ιστορία
✏️Φύλλα εργασίας Ιστορία Δ' Δημοτικού
- Η κάθοδος των Δωριέων
- Οι Έλληνες δημιουργούν αποικίες
- Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
- Η τέχνη και η γραφή
- Νέες αποικίες των Ελλήνων
- Τα Πολιτεύματα στην αρχαϊκή Ελλάδα
- Οι δεσμοί που ένωναν τους Έλληνες
- Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
- Τα γράμματα
- Σπάρτη - Η κοινωνία και το πολίτευμα
- Σπάρτη - Η ζωή στην πόλη
- Το παλιό πολίτευμα της Αθήνας
- Οι νόμοι του Σόλωνα. O Πεισίστρατος γίνεται τύραννος.
- O Κλεισθένης θεμελιώνει τη δημοκρατία
- Το περσικό κράτος και οι Έλληνες της Μ. Ασίας
- O περσικός κίνδυνος
- Η μάχη των Θερμοπυλών
- Η ναυμαχία της Σαλαμίνας
- Η μάχη των Πλαταιών και η ναυμαχία της Μυκάλης
- Η Αθήνα γίνεται η πιο ισχυρή πόλη
- Το πολίτευμα και η κοινωνία της Αθήνας στα χρόνια του Περικλή
- Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των Αθηναίων
- O «χρυσός αιώνας» της τέχνης
- Η Αθήνα γίνεται «σχολείο της Ελλάδας»
- Αιτίες και αφορμές του πολέμου
- Οι κυριότερες φάσεις του πολέμου
- Η ηγεμονία της Σπάρτης
- Η Θήβα και η βοιωτική συμμαχία
- Η ηγεμονία της Θήβας
- Η Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη
- O Μ. Αλέξανδρος καταλαμβάνει τη Μ. Ασία και την Αίγυπτο
- Η πορεία προς την Ινδία. Το τέλος της εκστρατείας
- O θάνατος του Μ. Αλεξάνδρου
- Η αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου χωρίζεται
- O Πύρρος, ο βασιλιάς της Ηπείρου
- Η καθημερινή ζωή στα ελληνιστικά χρόνια
✏️Επανάληψη ανά ενότητα
- Επανάληψη γεωμετρικών χρόνων
- Επανάληψη αρχαϊκών χρόνων
- Επανάληψη κλασικών χρόνων -1
- Επανάληψη κλασικών χρόνων -2
- Επανάληψη Πελοποννησιακός πόλεμος - Η Θήβα
- Επανάληψη - Η Μακεδονία
Μελέτη του περιβάλλοντος
✏️Φυλλάδια θεωρίας με εργασίες για τη Μελέτη του περιβάλλοντος Γ' Δημοτικού
- Πρώτη γνωριμία με την Ελλάδα
- Η Θράκη
- Γεωφυσικός χάρτης Θράκης
- Η Μακεδονία - Νομοί και πρωτεύουσες
- Πολιτικός χάρτης Μακεδονίας
- Η Μακεδονία – Γεωφυσική εξέταση
- Γεωφυσικός χάρτης Μακεδονίας
- Η Ήπειρος
- Γεωφυσικός χάρτης Ηπείρου
- Η Θεσσαλία
- Γεωφυσικός χάρτης Θεσσαλίας
- Η Στερεά Ελλάδα -Νομοί και πρωτεύουσες
- Πολιτικός χάρτης Στερεάς Ελλάδας
- Η Στερεά Ελλάδα –Γεωφυσική εξέταση
- Γεωφυσικός Χάρτης Στερεάς Ελλάδας
- Η Πελοπόννησος
- Γεωφυσικός χάρτης Πελοποννήσου
- Η Κρήτη
- Γεωφυσικός χάρτης Κρήτης
- Νησιά Αιγαίου πελάγους
- Πολιτικός χάρτης νησιών Αιγαίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε πείτε μας τη γνώμη σας.